Wednesday, August 1, 2007

مش عارفة اقول اي




بكتب ومضايقة

مش عارفة اقول اي

مكسوفة من نفسي بس والله الموضوع مش بيدي



بس قبل ما اقول الي حقولو


تحية جامدة ل
محمد العزب
سندباد
sendbad
كراكيب عادل


مش عارفة اقولكم اي

اكثر حاجة مضايقاني انكم كنتم معايا من البداية وانت متابعين شعور غريب حتة حتة

غير انكم استحملتم اني بتأخر عليكم وخصوصا اني بغتت في النهاية وبعملها مشوقة

معلش

وعشان كدة اعلن ان حضرتكم الي احتليتُ المراكز الأولى في متابعة ودعم شعور غريب انا عامللكم حاجة مخصوص

بس الهدية حتكون مش دلوقتي بعد ما أخلص شعور غريب ان شاء الله

اكيد دة مش بيعني انو اصدقائي الي تابعوني في فترات متابعدة او متأخرين انا زعلانة منهم

والله كلكم بحبكم وبجد
وعارفة ان ظروف الشغل والحياة هي الي مش بتعطلكم عن متابعة المدونات

حبدء بذكر الاسماء بالترتيب حسب التعليقات الي كانت توصلني

تحية جامدة كمان ل

film 69 مع انه زارني مرة واحدة

صاحب البوابة

loumi مع انها كمان زارتني مرة واحدة

NANI

عبد الله خالد الي كمان زارني في قوس قزح مرة واحدة

الاستاذ محمد العشري الي مش حنسى ابدا انه متابعني

AL SHARED كمان متشكرة حتى لو كانت زيارة لمرة واحدة

حقي اهرتل مع ان مرة نزل عندي كلام غريب ومش فاهمة حاجة منو بس متشكرة

واكيد الاسكندرانية الجدعة وصديقتي واختي العزيزة هنودة

غمض عينيك مع ان عيني مفتحة جدا

في القلب الي مافيش اطيب من قلبها

واحمد سلامة واحلى مستر كوفي في العالم الي للأسف جاني على قوس قزح في وقت حرج



اولا

محدش يزعل مني

انا نفسي زعلانة

بس معلش انت حتتفهمو الموضوع

نعلن لكم النباء التالي



مدونة قوس قزح ستستمر.........ولكن ستتوقف عن نشر شعور غريب

اتمنى لكم حياة سعيدة

وادعو لي بالتوفيق في اكمال شعور غريب حتى تكتمل وتبقى حاجة جامدة تقروها وتستمتعو بيها مرة واحدة

بدل مانا ارفاكم وبتأخر عليكم في كتابتي لها



بجد ربنا مايحرمنيش منكم

تحياتي لكم من القلب

اتمنى ان تصل الى قلب كل واحد مر عليا في شعور غريب :)

20 comments:

غمض عينيك said...

نعنشة
مالك بس ياعم ايه الشعور الغريب اللي انا حاسس بيه ده
:)

دا مش جو نعنشة خالص

كملي شعور غريب براحتك واحنا مستنييين على باب المدونة

تقبلي خالص تحياتي
محمد سمير

Lemonada said...

محمد
مش عارفة والله هو بجد انا بقالي يومين عندي شعور غريب
مش عارفة يمكن عشان مصر واحشاني موووت
ولما توحشني وبشوف كل الناس نازلة مصر بكون مخنوقة
فالموووود بكون زفت
بس متشكرة خالص على كلامك الجميل
بس شعور غريب حيكمل ان شاء الله بس مش على المدونة
تحياتي

محمد صلاح العزب said...

هايل يا ليمو
كملي شعور غريب
واكتبي هنا شعورك انتي اللي هو أكيد مش غريب

أحمد سلامــة said...

كده يبقى نجيب من الاول
انا مش عارف كمية الاعتذارات دي كلها ليه ؟
اكتبي براحتك ووقت ما تحبي
المهم متجبريش نفسك على الكتابة ايا كانت الاسباب
وميرسي على المجاملة اللي اتفاجأت بيها لاني ماستحقهاش طبعا
سلامي ليكي

كراكيب عادل said...

اكتبي لما تحسي انك عايزة تكتبي

وتسلمي علي التحية يا احلي ليمونادة

منتظرينك وبراحتك خالص خالص

انتي الي شعورك مش غريب علينا

وعرفناة كلنا وبنشكرك علية

Lemonada said...

عارف يا محمد
انا متشكرة على تشجيعك الدائم ليا
هو بصراحة بقالي يومين كدة عندي شعور غريب
بيجيني كل فترة ومش بعرف معناه اي
هو موجود دايما بس فجاءة بيطلع وبكون مش مبسوطة
حكتب عنو
سلام يا جميل

Lemonada said...

احمد سلامة
عارف والله الي مضايقني انك جيت وانا حوقف شعور غريب
بس اتمنى انك شوفت شعور غريب من البداية
وان شاء الله لما تخلص وتبقى حاجة على ورق حبعتلك واحدة اهداء
عيش يا عم

Lemonada said...

عادل
عارف انا بحب التصوير جدااااااااا
وبحب اخد الحياة بصورة معينة واصورها بطريقتي

يمكن دة باين من كتاباتي جدا
صوري شبه كتاباتي

اكيد انت حسيت بدة عشان كدة مكانش عندك شعور غريب وانت متابعني
ههههه

Anonymous said...

حركات الكاميرة الخفية مش ماشية معانا
حنعتبر البوست هو شعور غريب 8..فاصل إعلاني
وبنتظر شعور غريب 9 وفيه شعبولا وقد إستولى على البطولة ههههه

ليمو أنا بأمزح معاك الكتابة مش بالعافية وخليك لغاية المزاج يروق

متشكر علي كلامك الرقيق يا جميل
إحنا اللي مفروض نشكرك على حرصك على تقديم مواد شيقة على صفحاتك

كل التوفيق والأمنيات الحالمة لك

Lemonada said...

سندباد
انا لما اروح مصر حتصور مع شعبولا واهديك الصورة واخلي يوقع عليها اهداء خاص لسندباد اي رايك
يا بختك يا شعبولا سندباد مش بينساك ابدا وعاوزاك دايما في الصدارة

Nani said...

السلام عليكم
جرى ايه يا نعنشة مافيهاش حاجة لو استنينا
عاوزة الجد انا مبحطش من الصور الي بعملها على انترنت علشان محدش يخدها لحد ماعرف ازاي اقدر احميها ببرنامج او اني اكتب عليها اسمي
انا بنصحك تنشري الي كتبتيه او الي عايزة تكتبيه منه حفظ حقوق الناشر ومنه تدخلي عالم الكتّاب ويمكن تبقي روائية قد الدنيا وقتها اقدر اقول اني عرفتك من زمان - ويمكن اجي استلف منك شنطة ولا فستان - سلام يا نعنشة : )

سندباد said...

رغم افتقادنا للشعور الغريب انما منتظرين ما هو افضل اوروع كعادتك دائما
تحياتي

Lemonada said...

ناني يا ناني
يا حلوة وعجباني
مش عارفة مالي
بس الاغنية دي خطرت على بالي

ههههههه
من تأليفي
متشكرة يا سكرة
وحبقى افتكرك لما ابقى مشهورة

Lemonada said...

sendbad
مش عارفة اقولك اي
بس بجد كلامك جميل جدا
على فكرة لازم تاخد التاج من ليموناضة
تحياتي

فى القلب said...

ليمونادا يا قمر
ده أنتى ألى أطيب قلب فى الدنيا
وعندك وفاء عميق من أقل شئ أشكر عالم التدوين ألى عرفنى على أطيب قلب وديما فيه تواصل على طول يا قمر

Lemonada said...

في القلب
متشكرة جدا والله مش عارفة اقولك اي
متشكرة لعالم التدوين الي خالاني اعرف ناس فهماني ومقدراني
والله دة عالم مافيش زيو
تحياتي القلبية دائما

Hannoda said...

مستنياك يا جميل ولو ان سرمد و كريم حايوحشوني.. لكن مادام انت رشتيني بالتحية يبقى خلاص
:))

مش عارفة مالك لكن براحتك تماما .. الكتابة بالذات محتاجة مود معين .. لازم نسيبها براحتها تماما .. بس المهم ما تزعليش يا جلاكسي
:)

أحمد سلامــة said...

يالله يا ليمو
بلاش كسللللللللللللللل

فى القلب said...

عايزين ليمو عايزين ليمو عايزين ليمو
ده هتاف الجمهور فى المدرجات
عشان تطل عليهم يا جميل

Lemonada said...

هنودة
معلش اصلي بدور على سرمد وكريم
ههههههه
مش زعلانة يا جميل
طب شوفي عندك في اسكندرية يمكن تلاقيهم

________________________
مستر كوفي
ازيك يا عم
عارف بجد كسل مش كدة
اديني نزلت بوست خفيف لطيف
اتمنى انو يعجبك
____________________

في القلب
اي يا جميلة الهوليلة دي
بس دة اي مدرج
لو سمحت تحديدي الموقع عشان اجي
ههههههههههه